חגית מבית שמש שירת/ה בשנת 2010 המליצה ב-30/08/2012:
חגית חושב/ת שהשירות מתאים לך אם את/ה באה עם ראש פתוח, אוהבת ילדים (חינוך מיוחד), נותנת המון אהבה, יודעת לעבוד בצוות, יודעת לדייק בזמנים.
ואינו מתאים לך אם את/ה חפיפניקית, נרתעת מחינוך מיוחד ולא יודעת לקבל ילדים שונים.
|
||
8 מצאו מידע זה מועיל |
||
הנאה מהתפקיד | 5 | |
מתאים לבת דתית | 5 |
תיאור קצר של התפקיד כל בת מקבלת כיתה להיות בה במשך השנה, בכל כיתה כ-8-10 ילדים חינוך מיוחד, תסמונת דאון,פיגור קל-בינוני, ליקויי למידה ועוד. בכל כיתה יש מורה וסייעת. בבוקר יש אחריות להיות לבד בכיתה בזמן שההסעות מגיעות עד שהמורה באה ומתחילה שיעור. במשך היום את נמצאת בתוך הכיתה ועוזרת בשעות פרטניות לילדים או בשעות פרונטליות למורה - כל הזמן להיות שם. בסוף היום תפקיד בנות השירות הוא לצלם את כל הצילומים של המורה שיש לאותו יום, בדרך כלל עושים את זה בתורנות. כמה פעמים בשבוע לוקחים את הבוגרים של בית הספר באוטובוס לשלוה
תיאור שגרת היומיום בבוקר נמצאים בכיתה שלך, מקבלת את הילדים ומארגנת את הכיתה עד שהמורה מגיעה. לאחר מכן המורה באה ומתחיל שיעור. מכיוון שבית הספר הוא דתי ,מתחילים עם תפילה. לאחר מכן יש שיעורים של קריאה וכתיבה או חשבון- בדרך כלל שעות פרטניות בהם יושבים עם ילד אחד או שניים ומלמדים אותם בשיטה המתאימה להם. בהפסקות יוצאים לשחק עם התלמידים או שמשמיעים להם מוזיקה ורוקדים איתם..(מעין הפסקה פעילה). במשך היום נמצאים בעיקר עם הילדים הקטנים.. כמה פעמים בשבוע מלמדים את הבוגרים של הבית ספר לנסוע לבד באוטובוס ציבורי.
מאפיינים מיוחדים לתפקיד חינוך מיוחד
באיזו מידה קיים בתפקיד מאמץ פיזי: 2 [1 קל מאוד, 5 קשה מאוד]
השירות בעיקר בסביבת ילדים
התקיימו אורייתות או שיעורים באופן קבוע
אפשר ללמוד לקראת המבחן הפסיכומטרי.
לא נשארים שבתות במקום השירות.
שעות העבודה מ-07:30 עד-16:00
תקופת ההכשרה לתפקיד
חוויה חיובית או מאתגרת
היה טוב אם הייתי יודע/ת מראש על מקום השירות ש...
איך מגיעים לתפקיד?
פעילויות נוספות בזמן השירות
טיפ לדרך...
הערות