אפרת מפתח תקוה שירת/ה בשנת 2018 המליצה ב-30/07/2018:
אפרת חושב/ת שהשירות מתאים לך אם את/ה מחפש/ת שירות שגם יעשיר אותך, בעל/ת מוטיבציה לעזור וראש גדול, מחפש/ת מקום עם אווירה ידידותית ומכבדת
ואינו מתאים לך אם את/ה לא מסוגל/ת לשבת מול מחשב הרבה זמן, לא מתנסח/ת טוב, מחפש/ת שירות קליל
|
||
0 מצאו מידע זה מועיל |
||
הנאה מהתפקיד | 5 | |
מתאים לבת דתית | 5 |
תיאור קצר של התפקיד ארגון אמון הציבור הוא ארגון חברתי ששם לעצמו מטרה לסייע לצרכנים במדינה, ולגרום לשיפור שירות הלקוחות במדינה. הארגון מנהל מערכת שדרכה ניתן להגיש תלונות על כל עסק בארץ, לטיפול פרטני שחותר לפתרון הבעיה מול העסק. בנוסף, כל המידע במערכות שלנו נשמר, ויוצא כאייטמים תקשורתיים או דוחות לציבור הרחב.
תיאור שגרת היומיום עבודה מול מערכת תלונות ממוחשבת בשיתוף עם עורכי דין, סיוע בכתב ובטלפון לצרכנים עם שאלות ותלונות וסיוע בפעילויות השונות של אמון הציבור, כמו קורסים, בקרות סמויות על עסקים ועוד.
מאפיינים מיוחדים לתפקיד עבודה עם ציבור חילוני
באיזו מידה קיים בתפקיד מאמץ פיזי: 1 [1 קל מאוד, 5 קשה מאוד]
השירות בעיקר בסביבת נשים וגברים
אורייתות או שיעורים התקיימו מידי פעם
אפשר ללמוד לקראת המבחן הפסיכומטרי.
לא נשארים שבתות במקום השירות.
שעות העבודה מ-09:00 עד-17:00 יש מוקד טלפוני בין השעות 15:00-17:00 שהנוכחות בו חובה. מעבר לזה, כל עוד מסיימים את החודש עם מספר השעות הדרוש, הצוות גמיש עם השעות כשיש צורך
תקופת ההכשרה לתפקיד
חוויה חיובית או מאתגרת
היה טוב אם הייתי יודע/ת מראש על מקום השירות ש...הנסיעות אליו יכולות להיות קצת מעצבנות אם לא גרים בתוך תל אביב. מקום השירות נמצא ברחוב ראשי בתל אביב, והשעות בהן מגיעים והולכים פקוקות מאוד.
איך מגיעים לתפקיד?
פעילויות נוספות בזמן השירותהרבה מהבנות ששירתו איתי שילבו משמרות ערב בעבודות אחרות.
טיפ לדרך...
הערותהאווירה במשרד ביתית ומזמינה, מעולם לא הרגשתי כאילו נותנים לי יחס פחות טוב או מנצלים אותי רק כי אני בת שירות. תמיד יש את מי לשאול לגבי כל דבר, והעבודה מעשירה בנושאים שמאוד כיף ויעיל לדעת. ממליצה בחום לכל מי שמחפש/ת שירות משרדי