נועם מ0 שירת/ה בשנת 2018 המליצה ב-23/06/2018:
נועם חושב/ת שהשירות מתאים לך אם את/ה התפקיד מתאים לך אם את אוהבת לעשות את העבודה השחורה של הצוות,אם את כישרונית בציור וכל מה שקשור ליצירה כי אחרת לא תוכלי לעשות את התפאורה לבית הספר ופשוט יגידו לך שזה לא יפה ויזרקו לפח את מה שעבדת עליו ימים שלמים. בנוסף, אם את בן אדם שיודע להקשיב, להכיל ובעיקר לעזור כי בסופו של דבר התלמידים הם אלא שבשבילם את מגיעה והם צריכים הרבה יחס ותשומת לב.
ואינו מתאים לך אם את/ה התפקיד לא מתאים לך אם את לא אוהבת ללמד /לא בקיאה בחומר הבסיסי של לימודי התיכון. אם את בלי ראש גדול ולגזור כל היום בריסטולים זה ממש לא הקטע שלך.
|
||
1 מצאו מידע זה מועיל |
||
הנאה מהתפקיד | 3 | |
מתאים לבת דתית | 4 |
תיאור קצר של התפקיד תפקידי היה לעזור לנוער הנושר מבחינה חברתית ולימודית, ולפתח עימם קשר אישי. העברת שיעורים פרטניים, כניסה לשיעורים ועזרה לימודית למורה בשיעור. העבודה בשיתוף עם הרכזת החברתית.
תיאור שגרת היומיום כניסה לשיעורים (שהיוו חלק גדול מהיום ולרוב זה היה פשוט מתיש ולא כיף), עזרה פרטנית לתלמידים מתקשים, הכנת תפאורה וקישוטים לכל דבר שטותי ולא חשוב, ובעיקר שיחות אישיות עם תלמידים.
מאפיינים מיוחדים לתפקיד חינוך בלתי-פורמאלי, עבודה עם נוער בסיכון, עבודה עם ציבור חילוני
באיזו מידה קיים בתפקיד מאמץ פיזי: 2 [1 קל מאוד, 5 קשה מאוד]
השירות בעיקר בסביבת נשים וגברים
אורייתות או שיעורים התקיימו מידי פעם
אפשר ללמוד לקראת המבחן הפסיכומטרי.
לא נשארים שבתות במקום השירות.
שעות העבודה מ-08:00 עד-16:00
תקופת ההכשרה לתפקיד
חוויה חיובית או מאתגרתהחוויה המתאגרת וגם החיובית שהייתה לי היא שבאמת עזרתי לתלמידים ובזכותי הם לא נשרו מבית הספר לגמרי. בזכותי הם קמים בבוקר לבית הספר ובזכות הקשר האישי שיצרתי עימם. קרה לי מקרה עם תלמידה ששתפה אותי ברצון שלה להתאבד. כמובן שעזרתי לה ודיווחתי ובזכותי היא ירדה מהעניין.
היה טוב אם הייתי יודע/ת מראש על מקום השירות ש...יש הרבה ניצול. הרכזות שעבדתי איתן (פדגוגית וחברתית) נורא נצלניות ומפילות עלייך הרבה דברים רק בגלל שאת 'בת שירות'. אין יחס מכבד כלל. מורים גם כן נצלניים, ואין יחס מכבד מכולם.
איך מגיעים לתפקיד?
פעילויות נוספות בזמן השירות
טיפ לדרך...לא להגיד אמן לכל אחד ולעמוד כל שלך.
הערות