טליה מ0 שירת/ה בשנת 2017 המליצה ב-04/01/2018:
טליה חושב/ת שהשירות מתאים לך אם את/ה עם הרבה הרבה סבלנות, רצון להיטיב עם התלמידים. יכולת הקשבה, רגישות גדולה. ראש גדול, יצירתיות, יוזמה. התמדה, מסירות. ויכולות לימודיות גבוהות יחסית. כדי לתת מענה לימודי לתלמידים שניגשים לבגרויות.
ואינו מתאים לך אם את/ה רוצה שירות מאוורר מבחינת זמנים. זה שירות עמוס ודורש בסופו של דבר. אם אין לך סבלנות . אם את רוצה לראות תוצאות מידיות .
|
||
5 מצאו מידע זה מועיל |
||
הנאה מהתפקיד | 5 | |
מתאים לבת דתית | 5 |
תיאור קצר של התפקיד תיכון ערב לחבר'ה שעזבו בתי ספר אחרים מכל מיני סיבות. משפחתיות, לימודיות, רגשיות, חברתיות ועוד.. בית ספר קטן, יש רק כיתות יא, יב . באזור 12 בנות/בנים בכיתה. תפקיד קצת קשה להגדרה. כל בת שמגיעה לשירות שם בונה לה את התפקיד שלה על פי האופי שלה, היכולות האופייניות לה. זה להיות כל מה שצריך בבית ספר. בעיקר להיות דמות בשביל הבנות. איך עושים את זה ? תלוי בכל בת שירות. דרך שיחות אישיות, לשבת איתן, להתעניין, לעזור להן בלימודים, לצאת איתן אחרי בית ספר, להיות מעורבת בחיים שלהן. פשוט להיות בשבילן!
תיאור שגרת היומיום הלימודים מתחילים ב2/4 תלוי ביום. ומסתיימים ב20:30 . בתחילת שנה מגיעים קצת לפני שמתחילים הלימודים. בונים מערכת לבת שירות. שעות פרטניות עם תלמידים.
מאפיינים מיוחדים לתפקיד חינוך בלתי-פורמאלי, עבודה עם נוער בסיכון
באיזו מידה קיים בתפקיד מאמץ פיזי: 1 [1 קל מאוד, 5 קשה מאוד]
השירות בעיקר בסביבת 0
התקיימו אורייתות או שיעורים אך לא השתתפתי
אפשר ללמוד לקראת המבחן הפסיכומטרי.
לא נשארים שבתות במקום השירות.
שעות העבודה מ-13:00 עד-21:00 ברוטו. בפועל , עם הזמן, אפשר למצוא את עצמך מגיעה לבית ספר בשעות הבוקר-9,10,11. וגם לצאת מאוחר.. 22:00,23:00 והלאה.
תקופת ההכשרה לתפקיד
חוויה חיובית או מאתגרת
היה טוב אם הייתי יודע/ת מראש על מקום השירות ש...תחילת השנה נראית "לא מבטיחה". אין הרבה מה לעשות, התפקיד לא מובן על ההתחלה. רק לאט לאט נבנה התפקיד ויש המון מה לעשות .
איך מגיעים לתפקיד?
פעילויות נוספות בזמן השירות
טיפ לדרך...
הערותמקבלים רק שנה שניה שירות.