עמר הראל מ0 שירת/ה בשנת 2017 המליצה ב-04/01/2018:
עמר הראל חושב/ת שהשירות מתאים לך אם את/ה אסרטיבית, בעלת גישה דידקטית, סבלנית, קשובה, לא מפחדת מאתגרים, עם יכולת הכלה, אוהבת בני נוער, יוזמת, יצירתית
ואינו מתאים לך אם את/ה צריכה עבודה מוגדרת, מתקשה עם תחום החינוך המיוחד ונוער בסיכון.
|
||
1 מצאו מידע זה מועיל |
||
הנאה מהתפקיד | 5 | |
מתאים לחילוני/ת | 5 |
תיאור קצר של התפקיד לווי שכבה כתומכת למידה, השתלבות במהלך השיעורים, עזרה חינוכית ורגשית, ארגון אירועים בבית הספר.
תיאור שגרת היומיום ליוויתי את שכבה ז: שתי כיתות ובהן 8 בנים בכל כיתה. השתלבתי בשיעורים ככוח עזר למורה ועזרתי לימודית ומשמעתית. שלוש פעמים בשבוע יש מועדונית בה עוזרים בשיעורי בית. השתלבנו בארגון של אירועי בית הספר והעברנו שיעורים פרטניים לתלמידים שהיו זקוקים לחיזוק.
מאפיינים מיוחדים לתפקיד חינוך מיוחד, עבודה עם נוער בסיכון
באיזו מידה קיים בתפקיד מאמץ פיזי: 2 [1 קל מאוד, 5 קשה מאוד]
השירות בעיקר בסביבת נשים וגברים
לא התקיימו אורייתות או שיעורים
אפשר ללמוד לקראת המבחן הפסיכומטרי.
לא נשארים שבתות במקום השירות.
שעות העבודה מ-07:30 עד-15:30 פעמיים בשבוע מסיימים ב13:30
תקופת ההכשרה לתפקידלא הייתה
חוויה חיובית או מאתגרתתלמיד שבתחילת השנה לא הסכים לדבר איתי חוץ מלקלל ובסוף השנה אחריי תהליך היה מברך אותי לשלום כל פעם שהיה רואה אותי.
היה טוב אם הייתי יודע/ת מראש על מקום השירות ש...
איך מגיעים לתפקיד?
פעילויות נוספות בזמן השירותעבדתי
טיפ לדרך...תשמרו על ראש פתוח בבחירת התפקיד אבל אל תתפשרו על מה שהלב שלכן אומר ותלכו למשהו שאתן באמת רוצות.
הערות