עינת מ-1 שירת/ה במסגרתגרעין רעות בשנת 2012 המליצה ב-15/07/2012:
עינת חושב/ת שהשירות מתאים לך אם את/ה מוכנה לעבוד קשה, פתוחה לדבר עם חילונים ולנהל דיונים, יכולה לעמוד מול קהל, אוהבת עבודה עם נוער, יכולה לעבוד עם אנשים אחרים, יכולת לימודית טובה (עירוני ד' זה בית ספר עם רמה לימודית גבוהה מאוד), טובה ביצירת קשרים אישיים, פתוחה לאנשים ודעות שונים.
ואינו מתאים לך אם את/ה לא פתוחה לדעות שונות, לא סגורה על עצמך מבחינה דתית, לא יכולה לעבוד עם חילונים, לא אוהבת נוער,
|
||
3 מצאו מידע זה מועיל |
||
הנאה מהתפקיד | 5 | |
מתאים לבת דתית | 5 |
תיאור קצר של התפקיד
תיאור שגרת היומיום בבית הספר יש לי מערכת קבועה שבה כתוב איזה כיתות אני מלמדת ומתי, ועם איזה תלמידים יש לי תגבור ומתי. תגבור יכול להיות אחד על אחד ויכול להיות בקבוצות. בהפסקה יושבים ומדברים עם המורים בחדר מורים או שיושבים ומדברים עם התלמידים בחוץ. בצהריים (תלוי ביום...) מגיעים למתנ"ס מוקדם ודואגים שהכל מוכן לפעילות. מעבירים את הפעילות ולאחר מכן יושבים עם האחראית על הנוער במתנ"ס, בודקים מה עוד אפשר לעשות ודואגים שכל שאר הפעילויות לאותו שבוע מוכנות.אם זה בתקופת החגים, אחרי "תקן ערב" הולכים ומארגנים דברים לאירועים.
מאפיינים מיוחדים לתפקיד 11
באיזו מידה קיים בתפקיד מאמץ פיזי: 2 [1 קל מאוד, 5 קשה מאוד]
השירות בעיקר בסביבת ילדים
התקיימו אורייתות או שיעורים באופן קבוע
אי-אפשר ללמוד לקראת המבחן הפסיכומטרי.
נשארים שבתות במקום השירות.
שעות העבודה מ-08:00 עד-20:00 לפעמים מתחילים יותר מאוחר, לפעמים מסיימים יותר מוקדם/מאוחר (אין קשר בין השתיים)
תקופת ההכשרה לתפקיד
חוויה חיובית או מאתגרת
היה טוב אם הייתי יודע/ת מראש על מקום השירות ש...
איך מגיעים לתפקיד?
פעילויות נוספות בזמן השירות
טיפ לדרך...
הערות