בת שירות מירושלים שירת/ה בשנת 2010 המליצה ב-12/08/2011:
בת שירות חושב/ת שהשירות מתאים לך אם את/ה חזקה, בנויה לאתגרים, יודעת מה את רוצה, חזקה לעמוד מול צוות שלא תמיד איתך ויודעת לקבל ולאהוב ללא גבולות בנות שזקןקןת לאהבה וליחס.
ואינו מתאים לך אם את/ה לא יכולה לעמוד מול כיתה ולהעביר שיעור, אם את לא מספיק חזקה בלימודים (יש צורך בלהעביר חומר לימודי).
|
||
4 מצאו מידע זה מועיל |
||
הנאה מהתפקיד | 4 | |
מתאים לבת דתית | 5 |
תיאור קצר של התפקיד עבדתי בשעות הבוקר בתיכון: עזרה לימודית רבה לתלמידות מתקשות, ארגון פעילויות חברתיות רבות ומגוונות ועזרה לצוות בית הספר בנושאים שונים.
תיאור שגרת היומיום בבוקר מ8-16 הייתי עובדת בתיכון לבנות. התפקיד כלל עזרה לימודית רבה לפי מערכת קבועה, אירגון פעילויות חברתיות ועזרה נוספת- כמעט כל מה שצריך בבית ספר תיכון. לפעמים יש צורך בביקורי בית ובמפגשים עם בנות לאחר שעות בית ספר כמו לפני בגרויות וכו.. אחר הצהריים חנכתי ילד בכיתה ו' מהעדה האתיופית. העבודה כללה בעיקר עזרה לימודית אך גם משחקים והמון המון כיף. במהלך השנה יש פעילויות גרעין רבות שצריך לעבוד עליהם ולהשקיע בהם רבות.
מאפיינים מיוחדים לתפקיד עבודה עם ציבור חילוני
באיזו מידה קיים בתפקיד מאמץ פיזי: 2 [1 קל מאוד, 5 קשה מאוד]
השירות בעיקר בסביבת 0
התקיימו אורייתות או שיעורים באופן קבוע
אי-אפשר ללמוד לקראת המבחן הפסיכומטרי.
נשארים שבתות במקום השירות. פעמיים בחודש
שעות העבודה מ-אנא בחרי עד-אנא בחרי 8 ביום, לפעמים יותר.
תקופת ההכשרה לתפקיד
חוויה חיובית או מאתגרת עשינו קייטנה של ילדים בכיתות ז-ט מהעדה האתיופית..רק אנחנו, 4 בנות שירות והיו הרבה חניכים..היה מאתגר! חוייה חיובית: היה לי מאוד כיף בתיכון, בעבודות אחרה"צ.. כשהיה לי יום הולדת כל תלמידות בית ספר ארגנו לי מסיבה וזה היה מרגש ומדהים והרגשתי שמעריכים אותי ואת מה שאני עושה למענם. תלמידה אחת שהשקעתי בה המון שעות, והיא עברה את כל הבגרויות, כתבה בסוף השנה בעיתון בית ספר מכתב מדהים עלי וזה ריגש אותי מאוד מאוד..
היה טוב אם הייתי יודע/ת מראש על מקום השירות ש...שהצוות לא כל כך איתך, הצוות של בית הספר לא ממש עם בנות השירות.
איך מגיעים לתפקיד?
פעילויות נוספות בזמן השירותכן.
טיפ לדרך...יש עליות וירידות יכול להיות חודש מצויין והכל ילך חלק ויכול להיות חודש מעפן שרק תרצי לחזור הביתה. לא להתייאש:)
הערות