נגה מ-1 שירת/ה בשנת 2011 המליצה ב-02/08/2011:
נגה חושב/ת שהשירות מתאים לך אם את/ה סבלנית, מלאת מוטיבציה, אנרגיות. מוכנה לעבודה מסביב לשעון עם הרבה עליות ומורדות... יכולת עבודה בצוות. בעלת יכולת הקשבה, מודעות עצמית, ביטחון עצמי וביטחון דתי. ראש גדול!
ואינו מתאים לך אם את/ה לא מסוגלת להציב גבולות, לעצמך ולאחרים. מתקשה להיות בסביבה פחות דתית, בעבודה עם בנים.
|
||
1 מצאו מידע זה מועיל |
||
הנאה מהתפקיד | 5 | |
מתאים לבת דתית | 5 |
תיאור קצר של התפקיד הדרכת קבוצה בפנימיה של בנים, בני-מנשה, רוסים, ישראלים, אבל הרוב הגדול מהעדה האתיופית. העבודה היא כחלק מצוות של מדריך בשכר, אם בית, עובדת-סוציאלית ובת שירות. בבוקר, בזמן שהחניכים בבית הספר נמצאים בישיבות צוות, הכנות פעילויות, אורייתא, או סתם שעות חופשיות חרי הצהריים העבודה האמיתית- שיעורי בית, פעילויות, חוגים, ובעיקר בעיקר שיחות אישיות ועבודה על קשר אישי עם הילדים.
תיאור שגרת היומיום הפעילות היומיומית בסופו של דבר אינה שגרתית במיוחד. כל יום מביא איתו את האקשן והאתגרים שלו. הילדים באים מרקע לא פשוט וצריך להתמודד עם כל ההשלכות של זה. רוב הימים מתישים ומביאים התמודדויות שדורשות המון סבלנות, כוחות, אבל בסופו של דבר מביאים המון המון סיפוק!
מאפיינים מיוחדים לתפקיד חינוך בלתי-פורמאלי, עבודה עם נוער בסיכון
באיזו מידה קיים בתפקיד מאמץ פיזי: 0 [1 קל מאוד, 5 קשה מאוד]
השירות בעיקר בסביבת 0
התקיימו אורייתות או שיעורים באופן קבוע
אי-אפשר ללמוד לקראת המבחן הפסיכומטרי.
נשארים שבתות במקום השירות. אחת לשבועיים
שעות העבודה מ-אנא בחרי עד-אנא בחרי מסביב לשעון...
תקופת ההכשרה לתפקיד
חוויה חיובית או מאתגרתחוייה חיובית: לאחר לימודים קשים ומאומצים עם אחד החניכים שהתקשה מאוד בלימודים הצלחנו לראות סוף כל סוף תוצאות והציונים עלו. איתם גם המוטיבציה והשמחה. חוויה מאתגרת: חוויות מאתגרות יש כל הזמן... משמעת, דיווח לאנשי צוות או גורמים סוציאליים, לימודים עם ילדים שקשה להם לשבת לאורך זמן, להבין.
היה טוב אם הייתי יודע/ת מראש על מקום השירות ש...
איך מגיעים לתפקיד?
פעילויות נוספות בזמן השירותממש לא. יש בנות ששילבו פסיכומטרי, אבל בשלב מסויים זה הפך לכמעט בלתי אפשרי ללמוד (כי את החניכים אי אפשר להזניח...) וכולן ניגשו שוב אחרי השירות...
טיפ לדרך...תשאלי, אייעץ בשמחה. :)
הערות